• OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 5000,00%5 732,93
  • DOW 300,00%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 100−0,01%8 281,54
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,94
  • OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 5000,00%5 732,93
  • DOW 300,00%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 100−0,01%8 281,54
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,94
  • 14.04.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Energia sulgeb enamiku teeninduspunkte

Klientide muutunud eelistuste tõttu teeb Eesti Energia klienditeeninduses ümberkorraldusi, mille käigus suletakse 13 esindusest 11, alles jäävad vaid Tallinna ja Tartu teeninduspunktid, teatas ettevõte.
Eesti Energia suleb enamiku teeninduspunkte.
  • Eesti Energia suleb enamiku teeninduspunkte. Foto: Raul Mee
Ettevõte keskendub telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning pakub lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks.
Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha rohkem elektroonilistes kanalites. Ta märkis, et praegu pöördub juba ligi 90% klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98% elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiilirakendust. 
Vuks rõhutas, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. "Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Rohkem kui pooli meie esindusi külastab vaid kuni 10 klienti päevas. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt inimeselt 20-le,“ kirjeldas Vuks.
Muudatused hakkavad kehtima 1. augustist, mil saab Eesti Energia elektrilepingutesse puutuvate küsimustega pöörduda ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse.
Elektrilevi jätkab neljas linnas
Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ja Tallinna, Tartu, Jõhvi ning Pärnu esindustes. "Teistes maakonnakeskustes on põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul klientidel võimalik leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega,“ selgitas Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna. "Selline töökorraldus tagab sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine kõrge rahulolu."
Alates märtsist on võimalik Elektrilevi telefoniteeninduse kaudu sõlmida ka võrgulepinguid.
Eesti Energia on pööranud järjepidevalt tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse pöördunud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 17:25
Tavid: võlgades Hiinat ähvardab deflatsiooniline spiraal
Hiinas on süvenemas deflatsioonilised protsessid – see ähvardab maailma suuruselt teise majanduse probleeme veelgi võimendada. Juba praegu on Hiinas kinnisvaraturu kriis ning riik ja selle kodanikud on kulda kokku ostmas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele